marți, 17 noiembrie 2015

SEUNGRI’S INSTAGRAM UPDATES

CT-0BQfWsAEJiNP
seungriseyo: みずきありささんと青山さんが 東京ドームのライブの時来てくれました 僕はこの二人様の事を見ているだけでいつも笑顔になります 本当に僕はこの カップルが 大好きです あらためて結婚おめでとうございます! 世界で いちばん 幸せなカップルになりように !!!青山さんいつもありがとうございます!
(Mizuki Arisa-san and Aoyama san came to our Tokyo Dome. I Congratulated you both always, you will smile really for this new marriage. I love this couple! I have seen that this two people, as being the happiest couple in the world! ! ! Aoyama’s Thank you very much!
CT__gitWIAA-Ax8
seungriseyo: 俺は本当にパンダ🐼なのか。。。。
(Am I really a panda🐼…)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu