Muzica K-pop este adaptata in multe limbi, nu este un lucru nou pemtru fani, dar se pare ca o reclama internatinala ,o reclama a biscuitilir "BakeFresh",a dus lucrurile la un alt nivel. Recanta reclama, care il are ca protagonist pe actorul indian Dev, creaza nemultumire in randul fanilor K-pop.
Videoclipul de doar cateva minute este o reproducere exacta a videoclipului, celor de la TVXQ "Keep your had down", de la melodie, coregrafie , pana la garderoba.
Piesa s-ar intitula "Bapi Bari Ja" si este adapata intr-un dialect hindi, cu mici franturi in limba engleza si este cantata de Kunal Ganjawala.Reclama cu pricina ar fi regizata de Agnidev Chatterjee, iar creditele pentru coregrafie i s-ar atribui lui Baba Yadav.
Parerile fanilor sunt impartite in doua, unii o iau ca pe o parodie amuzanta, iar altii o iau drept plagiere, pentru ca in timp ce majoritatea lumii se amuza pe seama exagerarii actorului si a dramatismului acestuia, doar pentru a promova niste biscuiti,cei de la compania "BakeFresh", scot profit pe spatele muncii celor de la TVXQ.
Dar acum serios vorbind, nu se prea stie cat de legala este treaba, deoarece cei de la TVXQ, nu au dat vreo declaratie in presa prin care sa confirme, sau sa infirme ca ar fi fost deacord, ca cei de la compania de biscuit sa prea melodia....iar daca se adevereste ca au plgiat intregul conceptul, pentru ca in cazul de fata, nu putem vorbi doar de videoclip, melodie, coregrafie,garderoba , aici vorbim de un tot unitar pe care acesti indivizi l-au "imtrumutat",fapta care ar pute sa le aduca ceva problem.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu